11 september 2009

DATUM: 2009-09-11 TID: 11:10:57
Godmorgon! :)

Vaknade för ca en halvtimme sedan, har just rengjort percingen. :)
Ska väll se lite serier och sen blir det duschen och fixa mig.

Äntligen är det Fredag!!! Hahaha!! Får man säga så när man är arbetslös? :P
Har juh som fredag hela dagarna :p
Fast nu går jag komvux och då borde jag får längta till fredag :p

men men till något intressantare..
Idag blir det Vlm och äta gosallad hos mamma och sen kanske vi drar till Älvsbyn.
Men på Lördag blir det Vlm igen för att träffa pappa om han nu ska vara hemma.
Måste ta och ringa båda mina päron så det blir någon ordning på den här helgen.

Nyktert!!! Yes, det blir nyktert i helgen :)
Ska hålla mig nykter i tre helger (med denna inräknad), inte svårt alls.
Sen blir det min födelsedag och då ska Jag och Patrik ha någon fest tsm.
Är jävligt skönt och bara ta det lungt och umgås med vänner. :)
Kommer att ha varit nykter i en månad då efter dom här tre helgerna.

När Emma slutar jobbet så ska vi ta en joggingrunda sen drar Jag och Marcus.
men men nu ska jag kolla lite på Facebook och sen lite serier.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0