14 september 2009

DATUM: 2009-09-14 TID: 11:22:12
Godmorgon! :)

Sorry för att jag har varit dålig på att uppdatera i bloggen.
Kan berätta lite om helgen nu ist :p

Fredagen vart det Älvsbyn.
När vi kom fram vart det Tacos med Marcus, Sara, Patrik J, Frida och Jag så klart :)
Sen blev det lite groggar och kvällen slutade med att vi for till Tommy.
När vi alla kom hem till Marcus kollade Jag och Sara Twighlight!!
Klockan var väll kring fem då Jag och Sara somnade. :)

Lördagen
var en chilldag i Älvsbyn till fem.
Men när vi kom till vlm började man hälla upp någon grogg.
Efter en stund ringde Forsman och ville att Marcus skulle vara chafför till Gve.
Så våran plan med Sara fick vi ta någon annan gång, för vi kom inte hem fören fem.
I Gve for vi bara och raggade, inngen krog för någon av oss.
Det var rätt nice ändå.
På hemvägen sov jag och när vi kom till jmk har jag inte ens märkt att vi farit från gve. :p
När vi kom fram till jmk så träffade vi Patrik N, ute och raggade runt.

Söndagen twighlightVar jag rätt dåligt, sov/vilade mest.
Men kring sju for vi till Boden för att äta på max :)
Sen vart det raggning i jmk och sen sova!!!!
Sen har Jag och Marcus haft en sovkompis här både Lördag och Igår, Daniel.

men men nu ska jag kolla lite serier och sen umgås med Emma.
Sara kommer kanske idag :)
bye bye ;]
11 september 2009 11 september 2009 11 september 2009
Fredag

12 september 2009
12 september 2009 12 september 2009 12 september 2009
12 september 2009
Lördag

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0