16 aeptember 2009

DATUM: 2009-09-16 TID: 18:59:28
Joggingrunda. :)

Vart tyvärr ensamen idag.
Men imorgon skulle han följa :)
Har inte kunnat sitta nå på internet tidigare för det har varit nå fel. :(
Jävla jokknet. Det är då bara skit!

Idag har jag varit på det dör skiten, kompletterande aktörer!! :(
Ska dit igen imorgon kl nio till tolv och sen ett till fyra!!!
Tur att Lina fins i min grupp :)
Vart lite förvånad när hon kom in i rummet idag.
Men tur att det finns någon man känner :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig :)
Marcus ska dricka idag och jag ska väll följa och kolla vilka som är där åde.
Sen går jag nog hem. Vart ändrade planer för mig när jag fick veta att jag måste upp nio.
men men det kommer en helg också, så jag klarar mig :P
Skriver kanske senare
bye bye ;]
16 september 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0