2 september 2009

DATUM: 2009-09-02 TID: 11:46:29
Godmorgon!

Vaknade för en timme sedan :)
Emma kom just förbi för att hämta ett avsnitt True Blood
Idag blir det att promenera med Marcus och sen ikv med Emma :)

Nu ska jag seriöst börja gå en gång om dagen och sluta med sötsaker.
Ska sluta med Pizza också! Jag ska bli riktigt nyttig!
Går inte upp i vikt av skräpmat och jag blir inte tjock av det..
Men mina inre organ lät ta ganska så mkt stryk av detta.

Mitt Mål är att börja äta nyttigt så min kropp mår bättre utan att gå ner i vikt.
För vikten är perfekt som den är :)
skriver senare, ska vara social med Emma och sen blir det Smallville.
bye bye ;]
2 september 2009

Kommentarer
Sara

Snyggingarna där. ^^

2009-09-02 @ 14:49:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0