3 september 2009

DATUM: 2009-09-03 TID: 13:31:54
Malin ♥ Marcus! 2år och 1 månad!

Godmorgon!
Vaknade först kl nio för jag skulle till tankläkaren då.
När jag kom tillbaka kl kvart i tio så la jag mig igen och vaknade nyss.
Mår helt konstigt i hela kroppen och så har jag ont i höger sida av halsen.
Helt mysko, har bara ont på höger sida och det är mest på tungan, långt in.
men men hoppas det går över idag.

Idag är det min och Marcus dag! 2år och 1 månaders dag!
Älskar Marcus över hela mitt hjärta. Är jätte glad över våra två år tsm :D
Det är dom bästa dagarna i mitt liv!
Nu ska jag lägga mig och mysa med min Älskling!
skriver senare..
bye bye ;]
Svart/vit 3 september 2009 3 september 2009
3 september 2009
Love ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0