30 september 2009

DATUM: 2009-09-30 TID: 10:19:05
Godmorgon. :)

Vaknade nyss av en jätte konstig dröm.
Drömmen:
Någonting om att Jag, Marcus, Björn, Sara och Emma åkte/körde skoter.
Sen berättade Björn att han lovat oss som mat till varulvar, typ.
Men det var för att vi skulle kunna köra igenom sundsvall.
Så vi var tvungen att lura dom men i slutet så sa dom, om vi for så klarar vi oss.
För dom va inte nog hungriga så dom kunde ta någon som kom senare.
Men då gick Saras mamma förbi och kollade på dom konstigt och då vart vi mat.
Men som tur var satt vu i en grill stuga med massor med yxor som vi försvarade oss.
Vaknade av att jag gick ut från grill stugan för att hämta nån yxa.
Fan va irriterande att inte veta om v klarade oss eller inte.

Idag ska jag hoppa i duschen, kolla lite serier och hitta på någonting med Älsklingen.
Sen blir det att äta, efter maten lagt sig blir det en joggingrunda och duschen igen.
Efter det är det inget planerat. :p

Nu ska jag se serier, men jag skriver senare :)
Bilder sedan helgen finns på Facebook.
bye bye ;]
30 september 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0