5 september 2009

DATUM: 2009-09-05 TID: 18:50:40
Tacobuffé och mys hos Patrik!

Sitter nu framför Patriks dator och kollar lite på Facebook :)
Patrik står i duschen och Frida och Marcus sitter bredvid mig och kollar på tv.
Vi väntar på attköttet ska tina lite så vi kan börja skeka köttet.
Sen blir det att skära lite sallad och duka fram sen är detbara att börja äta.
Efter det blir det väll mys framför ågon film :)

Igår Vart det at fara til Älvsby,vi var väll framme kring fem.
Det vart att Bowla med Patrik, Frida, Jörgen, Marcus och jag så klart kring åtta :)
Fast jag kollade bara på, men nästa gångdå ska jag dåvara med.
Efter bowlingen vart det pizza och mys framför en film :)
Män som hatar kvinnor vart det sen var klockan ett och då vart det sängen.
men men nu ska jag vara social med dem här i riktiga världen. :p
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0