6 september 2009

DATUM: 2009-09-06 TID: 20:47:48
Jokkmokk.

Nu har man återvänt till Jokkmokk igen.
Denna gång kändes det tungt :(
Jag vill vara kvar i Älvsbyn och umgås med Patrik, Frida och Jörgen.
Det har varit jätte trevligt att ha en nykter helg :)
Känndes jävligt skönt när man vaknade upp på både lördag och söndag.

Idag har vi inte gjort mycket, låt i sängen ända till lite före ett.
Då vart det Lunch och sen Boden för att åka vidare med buss till jmk.
När vi kom fram latade vi oss lite på rummet och sen gick vi till Ica.
Där träffade vi Hans, Linus och Robet som vi sedan följde med tillbaka till Hans.
Jag och Älsklingen kom just hem på rummet igen.
Ska kolla lite på Facebook sen blir det att lägga sig framför tv :)

Imorgon blir det kanske Luleå med Emma och Sara :)
Ska nog pierca mig och kanske även tatuera mig :D
men men vi ser va som händer.

Sorry för den dåliga uppdateringen men har inte haft med oss någon dator.
Men blir bättre nu när jag är i jmk igen :)
Om vi far imorgon till Luleå så blir det inte mycket skriba heller.
Men efter det så ska jag ingenstans fören till helgen :)
Nu fick jag dåligt me idéer i huvudet så nu rundar jag av..
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0