9 september 2009

DATUM: 2009-09-09 TID: 19:48:22
Jokkmokk igen...

Nu är man tillbaka i Jokkmokk efter tre dagar i Luleå :)
Vi har haft det riktigt jävla nice!
Varit på bio båda kvällarna och självklart shoppat :p
Har inte handla så mkt men är nöjd iaf.
Köpte:
Joggingskor, sulor till dom, joggingstrumpor till som vi fick av stadium oc en mössa.
Sen så har jag handlat joggingdress till. Hahaha! jag och Emma har likadana. :p
Så nu ser vi ut som riktiga twins :p hihihi
Köpte mitt favorit läppglans, fyra brottarlinnen i olika färger och tio par sockar.
Sen hittade jag också en jätte fin klänning på gina, hårspray och så piercade jag mig.

Måndagen: Tog vi det lungt och gjorde tacos sen bio (district 9).
När bion var slut så såg vi cubic och sen va det sängen för klockan va två :p

Tisdagen: Vaknade vi och kollade någon film Emma ville se (som man typ inte såg) :p
När klockan var ca halv tolv så ringde jag och bokade tid för mig och Sara att pierca oss.
Så vi for in till stan och piercade oss på Aeon efter det vart det shopping.
Efter det vart det lägenheten för mys till bion (Harry potter) skulle börja :)
När bion var slut vart det blusebrothers som man somnade till rätt fort :(

Onsdagen: Vaknade vi och chillade.
Sen for vi in till stan för att byta en sak och jag köpte en mössa.
Sen Boden för att plocka upp Rasmus och sen vidare till Vlm där Marcus hämtade oss.
Vi hade juh Leif´s bil (saras pappa) till luleå och tillbaka till vlm.

Nyss var jag och Emma och sprang 4 km, kom just ur duschen :)
men men nu ska jag fixa mig.
bye bye ;]
9 september 2009 9 september 2009
9 september 2009
denna bjuder jag på
(Morgonfrilla)

Kommentarer
Liselotte

fint det blev.

2009-09-10 @ 01:01:51
Blogg: http://liselotterlarsson.blogg.se/
Sara

Det var jävligt kul. Vi måste göra om det nån gång ju. :)

2009-09-10 @ 19:49:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0