Frisk eller sjuk imorgon..?

DATUM: 2009-09-01 TID: 17:30:48
Vi får hopas på frisk. :)

Marcus har kommit hem och han fick gå och äta själv :(
Känner mig inte hungrig alls.
Hoppas jag är frisk imorgon för jag måste verkligen till skolan.
Men jag känner mig bättre så är säkert frisk imorgon :)
Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Jag har mest kollat Smallville.

Kollade först klart Paradise Hotel och Dom som van var Diana och Nick!!!! :D
Självklart var det dom jag ville skulle vinna också :)
Första gången på Paradise Hotel som ingen av dom två finalisterna var för girig :)
Så dom delade båda på en halvmiljon kronor!
Snart kommer svenska Paradise Hotel och då blir det att nöta. :p
Sen är det inte länge kvar tills jag kan börja se mina andra serier :)
Sommar pausen är snart över.
men men nu ska jag se Smallville igen :)
bye bye
;]
25 augusti 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0