Nya Malin...

DATUM: 2009-09-02 TID: 21:35:29
Nyttig!

Jag ska bli nyttig och för en gång skull hålla det.
Jag ska sluta med att äta godis/sötsaker/slisk och onyttiga pizzor.
Min sista pizza var idag och mina sista Chili cheese blir imorgon. :p
Grille har hunnit stänga så.
Sen ska jag börja promenera med Emma och sen blir det även gymmet :)
Ska försöka få Marcus att gå dit också :p

Idag har vi varit och hälsat på Hans och Linus.
Vi var även och åt pizza med dom :p
Nu ska jag kolla lite facebook och sen ska jag ringa Emma, så hon inte bangar. :p
Imorgon blir det tandläkaren kl nio :(
I helge blir det Vuollerim eller Älvsbyn, inte riktigt bestämt ännu.
men men skriver kanske senare.
bye bye ;]
Svart/vit

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0