Packning på G

DATUM: 2009-09-22 TID: 19:34:10
Jippie!

Har packat lite för både mig och Marcus. :)
Resten packar jag i kväll när tvätten förhoppningsvis har torkat klart. :p
Eftersom jag far till Älvsbyn imorgon direkt efter jag varit på Miroi Datalektion.
Om jag nu inte kan åka med Marcus pappa på Onsdag eftermiddag eller Torsdag. :)
Måste iaf vara i Älvsbyn kl två på Torsdag för då har jag klipp, färgning och slingringstid hos Tidlöst.
På torsdag åker jag buss till Luleå eller Piteå men det beror på vilken buss jag hinner bli klar till).
Där kommer Marcus, Emma och Sara att plocka upp mig och så fortsätter vi ner till Uppsala.
Om jag skulle missa båda bussarna får dom komma och hämta mig i Älvsbyn :p
Längtar!!! ;D

Idag har jag varit på två Datalektioner och efter det har jag tvättat, hängt tvätt och ätit.
Sen packat och nu sitter jag här och skriver.
Ska ta och kolla runt lite på internet och sen kanske göra lite på webbdesign eller digitalt skapande.
men men kanske skriver senare :p
bye bye ;]

Bilder sen i helgen :)
18 september 2009 18 september 2009
18 september 2009 18 september 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0