ROAD TRIP FOR THE WIN!!!

DATUM: 2009-09-24 TID: 20:10:19
Älvsbyn - Uppsala!

Min road trip började i Älvsbyn, Marcus och Emmas i jmk och Saras i vlm!
Faaaaan va kul! Äntligen har denna dag kommit!! :D
Kommer inte vilja fara hem igen!
Jag vill flytta nu!!!!

Nu är man färdig klippt och ny färgad med massor med slingor :)
Sitter och snackar i bilen, lyssnar på massor med musik och sitter på bärbara datorn.
Nu har jag fått den helt installerad :)

Grattis Patrik Johansson på Födelsedagen!!!!
Idag har jag en Gäst bloggare, Sara. :D

Sara:
Tjabba tjena hallå. Här sitter man i baksätet med Mala å mår gott. ^^ Övertrötta som fan är vi också. Vi har tagit oss en bra bit på vår reisa, men vi har många mil framför oss. Ska stanna till i Umeå en sväng, men annars är det raka spåret, förhoppningsvis. ^^

24 september 2009 24 september 2009 24 september 2009
24 september 2009
Sara, Malin, Marcus och Emma på våran road trip ;p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0