Utmattad!

DATUM: 2009-09-17 TID: 20:53:02
Vilodag..

Vart ingen joggingrunda idag :(
Är allt för trött för att fara ut och jogga så det fick bli en vilodag.
Fast det kryper i mig så kommer nog fara ut iaf. :p
Marcus for iaf u nu och joggade :D
Men det är för att han slöade igår och tog en vilodag då.

I Helgen blir vi i Jokkmokk :)
Nästa helg blir det Uppsala!!!! :D Sen Sundsvall Söndag och Månadag!!
Längtar som faen!! Träffa kusinerna!!! Mer än två är sedan jag träffade Björn!!
Sen är det mer än ett och ett halv år sedan jag träffade Mats!!
Kommer bli riktigt nice och träffa dom!!
När vi far till Sundsvall så blir det att sova i stugan, fiska och bara chilla!
men men nu ska jag se lite Idol tv4.se :)
FUUUUKK Det finns bara från del 3!!! :(
bye bye ;]
15 september 2009

Kommentarer
Liselotte

Åhh vad mys jag vill oXå!

2009-09-17 @ 21:02:05
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0