13 april 2010

DATUM: 2010-04-13 TID: 10:27:01
Sorry...

..för den dåliga uppdatreringen men har verkligen inte varit roligt att vara på bloggen just nu.
För två saker, den första för att jag inte får in nå bilder och det andra för att det är as fint väder!!
Sol och varmt hela dagarna, har bara varit ute och gått nästan hela dagarna. :)

Fredag
Jobb, Chilldag, hälsa på Elias, plus lite bil och tidig kväll vart det för mig.

Lördag
Då lagade vi mat hos och med Elias och det vart Lövstek, Kroketter, Pepparsås och vitlök + persilljesmör.
Det vart en jobbar och chilldag med tvätt av bil, ragg och film + middag hos Elias. :)

Söndag
Jobb promenad (fick även med marcus) och sedan ragg + film då jag slutade.

Måndag
Promenad hela nästan hela dagen + fick med marcus på en kort en.
Tvätt av andra bilen, ragg, middag hos hans (tomatsoppa), ragg igen och sedan film.

Idag
Vaknade för ett tag sedan av att Marcus kom förbi hem och mös med mig :)
Nu ska jag duscha och fixa mig lite sedan blir det promenad och ska öven förbi Hans.
Han är så lat så jag erbjöd mig att gå ut och gå med dertas hund, är ju ändå ute och går så. :p
men men nu måste jag göra mig iordning. Bilder kommer in då marcus slutar, han hjälpa mig då.
bye bye ;]


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0