19 april 2010

DATUM: 2010-04-19 TID: 10:47:31
Godmorgon.

Igår vart det jobb för mig från 12.00 - 21.15 och när jag kom hem vart det en dusch.
Sedan raggen med Marcus, Hans och Elias men efter ett tag vart det även boden på max.
När vi kom hem va klockan halv två så då vart det sängen, fast jag somnade i bilen oxå. :p

Nu ska jag hoppa i duschen, efter det blir det en promenad men även städning av rummet.
Snart har alla naglar lossnat så jag hoppa verkligen att jag får en tid idag på Salong M.
Ser ju förjävligt ut och fan va fult det ser ut med mina egna naglar. :)
Blir inge påfyllning fören innan studenten, ska känna hur det känns och ha mina vanliga igen.
men men duschen nu..
bye bye ;]




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0