21 april 2010

DATUM: 2010-04-21 TID: 09:59:43
Dålig uppdatering.. sorry.

Vaknade nyss och sitter och lyssnar på Kapten röd - Stjärnorna finns här.
Ska snart duacha, fika och fixa mig sedan blir det att promenera. :)

Måndags så for jag och Emma till vlm på eftermiddagen för att sova över där.
Vi skulle följa pappa till luleå på tisdagen och han for tidigt på morgonen så.

Igår åkte Jag och Emma med pappa och Sai till Luleå för jag va tvungen hitta en balklänning.
Jag och emma srang på stan medans pappa gjorde ärenden.
Blev första klänningen jag prövade, Emma som ville att jag skulle ha den så.
Lite såhär nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte kollade på fler, men men den va iaf fin.
Vart tyvärr en lång fast att jag ville hellst ha en kort eftersom jag är sällskap och har tagit studenten.

Nu ska jag iaf kliva i duschen och fixa resten, städning senare idag.
bye bye ;]



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0