23 april 2010

DATUM: 2010-04-23 TID: 11:58:25
Godmorgon.. typ.

Vaknade ca nio idag och började med att städa och duscha.
Nu har jag bara att skura golvet, dammtorka och tvätta kvar sedan är det så rent det kan bli.
Jag har bäddat rent, dammsugit tagit toaletten hängt in kläder i garderoben.
Men det får bli då marcus farit till Älvsbyn och efter att vi varit till Vuollerim en sväng.
Ska flytta resten av sakerna jag har hos mamma till pappa för att jag ska veta vart jag har allt.

Marcus ska stoppa in alla bilder som ska in på bloggen eftersom jag inte kan göra det här i jmk. :)
Äntligen, han är bäst!! Ser ju så tråkigt ut när man inte ha nå bilder :p
men men nu ska jag fixa mig resten och gå en promenad innan marcus slutar.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0