25 april 2010

DATUM: 2010-04-25 TID: 10:26:59
Va fan är det här!!?? :O

Så jävla sjukt!! Så jävla töntigt, jag tror jag döööör! xD
Tänk om vissa bara skulle kunna reda ut saker, lägga saker bakom sig och gå vidare.
Ja, då hade det inte varit massor med drama hela jävla tiden, blir så leds på allt sådant skit.
men men hoppas att allt drama slutar snart för det är sjuk jävla jobbigt.

Längtar till att min Älskling kommer hem så att jag får krama om den underbaraste som finns.
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!
Du och jag föralltid!! Finns ingen som är i närheten så underbar och fin som du. Love!

Fredag
Efter att Marcus slutade så blåste vi till vlm för att fixa lite saker.
När vi gjort det for vi tillbaka till jmk och jag bestämde mig för att handla på systemet.
Gjorde mig lite mat och Marcus for vidare till Älvsbyn där han är fortfarande :(
Då jag ätit gick jag till Simon där han, Hans, Elias, Anton, Ryssen och Smala var på förfest.
När klockan började närma sig halv elva vart det Opra och där va det faktiskt rätt trevligt.
Efterfest vart hos Elias med, han, Hans, Marie, Jefersson och jag var + två andra som drog dirr.
Jag var även med Catrin någon sväng och sedan blev det sängen, har ingen aning om va kl slag. :)

Lördag
Vaknade upp med tanken, "Det måste ha varit en dröm för så här sjuk kväll kan man bara inte ha"
Sedan klädde jag mig, fixade jag mig och vandrade mot Marie där vi satt och surrade som 2 ?.
När klockan va efter nio började jag vandra hemmåt för att äta och kolla serier + duscha.

Det va lite kort om helgen.
Idag kommer Älsklingen hem och jag ska krama sönder honom.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0