28 april 2010

DATUM: 2010-04-28 TID: 11:00:24
Godmorgon.. typ.

Vaknade ca halv tio och började med situps och borstning av tänderna. :)
Ska hoppa i duschen på någon minut och sedan ska jag kolla lite serier.
Blir oxå en promenad innan marcus slutar och sen ska vi göra ett nytt försök med bakrutan.
Ska nog göra bort systemet idag inför helgen som vi måste planera klart idag eller imorgon. :)
Säger bara det att jag är nöjd bara jag får grilla på Fredag för jag är så jävla sugen på det!!

Snart är der dagt att börja sola solarium för att lägga ne början till sommaren :p
Måste även till luleå och se hur det blir med skorna jag ska ha till klänningen + handla.
men men det får bli nästa vecka, nu ska jag duscha :)
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0