29 april 2010

DATUM: 2010-04-29 TID: 09:59:38
Godmorrning.

Vaknade ca nio idag och började med morgon situppsen åde.
Nu ska jag gå och hänga tvätten Marcus körde i morse och sedan en dusch :)
Märkte att de är nå cp med mitt lår, tror att en muskel hamnar i kläm då jag gör vissa rörelser.
Jobbigt för det är sedan jag vart misshandlad, tillbaka anmälan bara för att hon va jmkare! :(
men men får väl ta och kolla upp det för det är riktigt obehagligt.

Igår med solfilmen gick riktigt bra men det är synd att vi måste göra på detta sätt.
Är ju snyggare om man har en hel bit men det går inte om man inte proffstonar.
men men vi ser hur länge vi har det här tills vi ger upp, sliter den och profftonar :p
Tvätten nu...
bye bye ;]
29 april 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0