7 april 2010

DATUM: 2010-04-07 TID: 10:48:40
Godmorgon.

Har försökt vakna sedan nio men klev inte upp fören tio, det var så skönt i sängen.
Snart måste jag äta frukost/lunch och göra mig iordning för jag börjar jobba kl halv ett.
Kände verkligen inte för att jobba idag, jag vill köra skoter med Älsklingen.
Han har fått grejen till skotern så han ska fixa den idag, men men får åka imorgon. :)

Nu vill jag fan att det ska bli sommar för det går fan inte att gå ute, slask och vatten överallt.
Igår då jag gick min andra promenad var jag tvunen avbryta för att jag va genom blöt om fötterna.
Kan det bara tina bort på gångvägarna så kan faktist snön få vara kvar ett tag till :)
Jag kan fortfarande inte få in bilder, men dom kommer in så småning om i inläggen.
men men nu måste jag äta någonting, hungrig!!
bye bye ;]
6 april 2010


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0