Ävsbyn.

DATUM: 2010-04-15 TID: 21:46:23
Jag, Emma, Lovisa och Felicia.

Idag vaknade jag kl sex och började fixa mig tills Lovisa och Emma hämta upp mig sju.
Vi for då och hämtade upp Felicia och körde mot Älvsbyn. :)
Under bilresan så plugga Lovisa på sitt prov hon skulle ha då vi kom fram, vart mest bara flum.
När vi kom fram till Älvsbyn släppte vi av henne på skolan och raggade runt då hon gjorde provet.
Vart in på MIM, lunch på Frasses, lunch hos Lovisa, ragg och stoppad av polisen tre grr under 1h.
Så Jävla fult, Först vart vi stoppad då Emma körde, sedan då Lovisa körde av en tjej.
Men även en gång av gubben men då va tjejen faktiskt snäll och sa att hon stoppat oss 2ggr.

Vi var tillbaka i jmk efter fyra och har mest raggat med Älsklingen + folk.
Nu måste jag fan lägga mig, se nå serier och sedan sova för jag ska ju jobba imorgon 7.30-12.00
Mår seriöst skit dåligt, vette fan va det är med mig, mår typ illa och konstig i kroppen.
Så jag säger god natt nu och bilderna får komma in imorgon ist + städning på hög nivå!
bye bye ;]
Fick denna av Marcus och han ville att jag skulle lägga in den.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0