Björn i Norrland

DATUM: 2010-04-06 TID: 11:30:46
Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag o Måndag.

Torsdag
Klockan va halv 4 när vi, (Emma, Jag och Marcus) for till vlm för att träffa Björn, Carola och Bo.
Ca klockan fyra kom dom fram och då vart det att äta Tacos, Gott!
Sedan for vi till Harads för att fixa lite saker som vi behövde då han va här uppe.
Efter det skyndade vi oss till jmk för att börja drickandet som va riktigt trevligt.
Jag och Marcus sov över hos Emma och såklart Björn, men han sov där då vi va i jmk :p

Fredag
Duschen och frukost + fix sedan drog vi till Åkkenjarka för att fortsätta drickandet.
Marcus hade farit på morgonen och vi hade bara kangon så jag och Björn satt i skåpet :p
När vi kom fram vart det mer fix för mig eftersom jag hade glömt allt i marcus bil, som va där.
Efter det åt vi lite mat, for till kvikkjokk på förfest och Annelee kom och körde oss tillbaka.
Då vart det Kåtan och beställa lite cider och dylikt :p Vi somande väll efter tre någon gång.

Lördag
Åt vi och började packa för att åka tillbaka till jmk. :)
Vi bestämde oss för att fara till Kåbban eller Luleå, våran chaufför ville bara köra till Luleå.
Denna resa var vi; Jag, Marcus, Björn, Emma, Hans och Elias :D
Så det vart Luleå och när vi kom fram så ville vi att chauffören skulle supa så vi tog in på hotell.
När vi fått Chauffören (Elias) full så drog vi på Felino och där vart det VIP :)
Fylle mat blev Max och alla låg väll i sängs kring fem.

Söndag
Hotellfrukost, promenad, hemresa och sedan vlm och köra fyrhjuling! :D
När vi roat oss i stugan med fyrhjulingen ett tag så for vi till jmk, fyrde film och köpte snask.
Hos Emma satte vi oss alla som slagna hjältar för att äta mat och snask framför två filmer.
Klockan va ca två då Jag och Marcus for hem till Hotellet :)

Måndag
Frukost, hämta Björn, sedan vlm för att chilla och säga hej då till Björn, Carola och Bo.
När klockan va två for dom och strax efter det återvände Jag och Marcus till jmk.
Eftersom jag skulle börja jobba klockan tre så va vi tvungen fara två.

Synd att det vart så dåligt med bilder :(
men men detta va lite kort om vad vi hittae på då Björn va här.
bye bye ;]

5 april 2010



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0