Promenad. :)

DATUM: 2010-04-25 TID: 14:39:19
Så jävla sjukt!!!

När jag var ute på promenad fick jag höra att jag går ju runt och sprider rykte i jmk!!!??
Det första som dök upp i huvudet va, "WHAT!!!?? :O Nu har det fan spårat!!"
Jag är förhelvete inte en sådan person som håller på med sådana fjanterier.
Tycker att skvaller är onödigt och inte ens sanna, som detta rykte om att jag sprider rykten. xD
Assså va fan är det här!! Varför i helvete skulle jag göra det!!? Va tjänar det till??
men men nu ids jag inte ens slösa tid på att bry mig i detta.

Träffade Marie på min promenad så jag stannade och surrade med dom ett tag.
Så när Marcus kommer så ska vi fara till henne och hälsa på :)
Nu ska jag kollar lite serier och sakna min Marcus. ♥
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0