Tjejkväll/natt

DATUM: 2010-04-09 TID: 02:10:40
Nice.

Jag och Liselote har haft en underbar kväll ;)
Började mend tjejsnack och även en liten promenad + ragg med Fanny.
Efter det vart det middag och det va talldriks servering och det va äcklit god mat.
Tackar tackar Joel för den underbart goda maten, förrätt, varmrätt och desert ;p
När vi ätit klart vart det surr, msn och alkohol  så nu sitter vi här, påverkad och glada. :D
Har det underbart men kan inte sluta tänka på att det kunde ha varit lite bättre...
..tex om vu bott i uppsala för där finns kusinerna + att jag trivds fan där..
Uppvuxen med uppsala varje jul så lärt mig att älska det :)
men men vi ser vart man kanske bor efter sommaren..
..nu säger jag god natt för nu ska jag vara med lisen.
Over and out! ;]







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0