Yes.! :D

DATUM: 2010-04-14 TID: 14:52:42
Dom räknar med mig. :D

Känns skönt att kaitum räknar med mig till sommar :)
Så blir nog inge natt i Älvsbyn fast jag älskar ju att jobba natt och har blivit erbjuden jobb där.
Fast nu när jag fått min fot inne på Kaitum så vill jag ju inte förstöra det med att "svika" dom.
Speciellt när jag trivs jätte bra där och får chansen och jobba där i sommar. :p
Jag har iaf önskat mig ledigt helgen vecka 30 sen får jag väl byta vecka 31.

Ska till vlm och hämta sommarfälgarna med marcus, sedan göra Lovisa sällskap på hennes jobb.
Bild på mitt hår och resten av dom som ska in på bloggen ska jag fan fixa idag.
När jag gjort Lovisa sällskap så ska vi storstäda rummet :)
men men måste fara nu...
bye bye ;]


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0