10 augusti 2010

DATUM: 2010-08-10 TID: 13:02:34
Godmorgon....

Kanske passar bättre med god dag :p
Vaknade först 8 men tänkte ta sovmorgon så somnade om till halv tio, kunde inte sova längre.
Somnade ändå rätt sent (Kl 3) så trodde jag skulle kunna sova till tolv iaf :p
Finns inge skönare än att få vara vaken några timmar innan man ska och jobba.
När man ska jobba kring 6.45 så hinner man ju inget annat än klä sig, fika och borsta tänderna.
Nu ska jag och Marcus ut och handla lite, måste ha ett hårspray och någon lunch imorgon.
men men hörs då jag slutar, är ledig imorgon!! Skönt!! :D

Sen blir jag visst inte ledig i helgen eftersom jag har tagit på mig arbete. :(
men men var ledig helgen som var och är ledig nästa, förhoppningsvis. :p Pengar!
Just det.. Jag ska börja spara pengar som fan så blir att dra ner på festandet ett tag framöver.
Men för det ska jag ju inte bli osocial, vem säger att man inte kan vara nykter och ha kul.. :)
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0