12 augusti 2010

DATUM: 2010-08-12 TID: 06:36:23
Godmorgon!

Bara för att jag knappt sov något förra natten (4h/5h) så är jag as trött idag!
Sen var jag med Emma på gymmet och det gjorde ju inte saken bättre!
Jag vill bara krypa ner under täcket, huvudet på kudden och bara få somna om,
men men nu får jag inte det så bara fixa det sista och fara på jobbet. :(

Slutar tre och då blir det att städa lite och vänta på att Emma ska sluta och äta middag.
Efter det så har vi planerat att dra på gymmet!! Skööönt!
Sen va det någonting jag skulle komma ihåg att göra idag....
Just det, jag ska läsa i körkortsboken kanske köra lite oh kolla lite på Umeå universitet.
men men nu måste jag på jobbet.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0