16 augusti 2010

DATUM: 2010-08-16 TID: 15:10:00
Ledig!

Vaknade ca elva idag och självklart vart det inga många timmar sömn i natt.
Somnade efter tre inatt, kan inte tänka på annat än min dröm här i livet!
Jag kommer att dö om jag inte kan förverkliga den! Har så ont i magen hala tiden!
Jag vill verkligen göra det här! Sen har jag börjat tvivla på mig själv idag!
Börjat intala mig att jag inte kommer klara körkortet som jag ska ta intensivkurs i!
Sen även att jag inte kommer klara det som verkligen är min dröm!
Kan tyvärr inte säga vad för om det aldrig händer.... hm..

men men nu sitter jag och väntar på att Emma ska sluta så vi kan fara på gymmet! :D
Ska även ringa körskolan i Älvsbyn och boka tid för att börja intensivkurs!
hm.. nä nu kan jag inte sitta still längre..
bye bye ;]

Kommentarer
emma a

klart du klarar de! du kan allt bara du vill :) jag tror på dig

2010-08-22 @ 00:36:57
Blogg: http://emmaaan.blogg.se/
Malin

Tack Emma! :)

2010-08-22 @ 15:13:10
Blogg: http://malinerikanyman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0