18 augusti 2010

DATUM: 2010-08-18 TID: 14:50:14
God morgon.. eller God dag! :)

Vaknade ca tio idag och låg då och väntade på ett samtal från körskolan i Älvsbyn.
Nu är klockan snart tre och dom har ännu inte ringt. :/
Sen kan jag själv inte ringa för kontoret deras är stängt redan från tolv. :(
men men ringer dom inte imorgon innan tolv så måste jag själv ringa om jag ska få nå körkort.

Har hunnit ligga och läsa i körkortsboken, duscha och fixa mig :)
Nu ska jag försöka få tar i ett kuvert så jag kan fixa iväg ett papper o få mina pengar från nelly.
Sedan ska jag ringa Lovisa och höra va hon gör tills Emma slutar för då blir det gymmet!

Har seriöst funderat på att flytta hem till pappa för jag hatar att bo på hotellet!
Känner mig instängd, sen får jag och Marcus inge space för oss själva som man faktiskt behöver.
men men nu ska jag fixa lite, städa sedan då Marcus kommer hem! :D
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0