22 augusti 2010

DATUM: 2010-08-22 TID: 15:12:20
Snart slut helg! :(

Det hade kunnat få vara lite längre helg denna helg :p haha
Har varit underbart skönt att vara i vlm i helgen!! Blir nog att flytta dit ett tag.
Fredag lurade jag Rasmus att dricka och han lyckades lura mig igår!!
Lördag morgon vaknade jag kl sju i panik av att jag mådde så förbannat illa! :(
Gjorde verkligen allt för att inte spy men det ville verkligen ut, sen sov jag som en gris till tre.
Det va inte bakfylla för jag drack inte alls mkt på fredagen och även Marcus kräktes.
Sedan hade pappa mått skit och även några av dom som är och hälsar på Sai och pappa.
Måste va varit något vi druckit eller ätit när alla mådde skit, även dom som inte drack alkohol.
Mådde bättre på kvällen så Rasmus lyckades övertala mig att dricka, dock lugnt då oxå. :)
Nu ska jag lägga mig och kolla tv. Imorgon har jag fått jobb från 13.00 - 21.00
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0