25 augusti 2010

DATUM: 2010-08-25 TID: 11:49:55
Godmorgon! :)

Vaknade för snart två timmar sedan har slappat framför tvn och gjort min morgongympa.
Snart blir det fika, duschen och efter det så ska jag på apoteket eftersom det inte vart igår.
När klockan blir två ska jag vara hos Klipp Malin och fixa lite med håret.. :)
.. blir nog bara att toppa håret eftersom jag ska spara ut håret! Vill ha mitt långa hår igen!
Har bokat tid för färg i slutet av september och då ska jag stoppa ännu mörkare slingor i håret.
Tycker att dom mörka slingorna jag gjorde sist (inte alls länge sedan) börjat försvinna. :(
Marcus kommer hem idag innan middag så vi kan äta tillsammans :)
men men nu frukost!!
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0