26 augusti 2010

DATUM: 2010-08-26 TID: 13:28:45
Godmorgon.. typ..

Vaknade ca tio idag men låg och försökte somna om till elva, sen gav jag upp.
Bäddade sängen och la mig för att se tv tills klockan blev tolv.
Då hade jag ingen ro i kroppen så va tvungen upp och fixa mig lite..
Nu sitter jag och väntar på att Marcus ska sluta så Jag, Marcus och Hans kan fara till Luelå.

Fan ena ploppen på mitt nygjorda hål har försvunnit så måste till Emma så hon kan byta.
Har så långa naglar att jag inte kan stoppa in själv ;p
Ska stoppa ett Titan örhänge (köpt för att ha då det läkt) i mitt förra nygjorda hål.
Där har jag plast i nu men måste ta ploppen från den och stoppa till det nygjorda hålet.
Haha har barn läkningsörhängen bara för att jag inte tål silver.. :(
Kan bara ha Titan, Kirurgisk stål, äkta guld... förhoppningsvis så tål jag vitt guld oxå..
Eftersom jag tycker silver är snyggare än guld, jag kan som inte med guld alls..

Blir bara en snabb sväng till Luleå för vi ska tillbaka hit och kanske ta en cider.
Ska jobba i helgen, vet dock inte vilka dagar. Så i helgen blir det inte så mkt utgång.
men men det är ju pengar så inte ska man klaga. :p
Nu ska jag invänta Marcus framför tvn.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0