3 augusti 2010

DATUM: 2010-08-03 TID: 17:17:28
Godmorgon.. eller God dag!

Har varit riktigt lat så har inte orkar skriva här i bloggen på ett tag. :p
Vaknade ca elva idag och har legat och sett klart Ugly Betty så nu är den serien avklarad.
Igår vara bara en slö dag så blev bara att ragga, äta. umgås med Lisen och Elias.
Senare på kvällen kollade jag och Marcus serier till ca fyra. :p

HELGEN! (Bäste helgen)

Torsdag: Efter jobbet så hoppade jag i duschen, packade det sista, systemet och sedan drog vi.
Alkohol intagningen började redan i bilen på väg dit utom för Marcus som fick köra :p
När vi kom fram så fixa vi nyckeln, packade in, och alkoholintaget började även för Marcus. :)
Kunde inte bli bättre då Partyoxmaskinen var på hög volym och kortleken plockats fram för Ölspel.!
När vi alla kommit i form så ringde vi taxi in till stan för att fortsätta festande där. :)
Träffade massor med folk som man kände och inte kände. Hemresan vart efter ett.
Sängen efter några timmars efterfest :D

Fredag: Började med lite städning av stugan så man kunde gå någonstans och alkohol.
Efter det tog och och Liselotte en promenad in till stan för att handla mat + annat.
Vägen in va inga problem förutom att jag höll på att dö av värmen, tur vi hade "dricka" med oss.
Som tur var så fixade Lisen så att några av hennes kompisar körde oss tillbaka till Fårön. :)
När vi kom tillbaka så skyndade vi oss i duschen, fixade oss och började dricka igen i stugan.
Upptäckte sedan att jag hade ett missat samtal av Evelina som jag då ringde upp och träffade.
Följde henne till stugan och på väg tillbaka så fick några trevliga killar oss att stanna och surra. :)
Meningen var att vi skulle stanna tills vi druckit upp men då vi gjort det så bjöd dom oss på mer.
Då vi druckit upp så hämtade vi mer alkohol och gick tillbaka till dom eftersom dom va så trevliga.
Hade jätte trevligt med Lisen, Patrik, Polisen, Liselotte, David, Emanuel, Sara, Tobias och Peggen.
Satt där tills det va dags att åka taxi till området som vi gjorde med dom.
Marcus o co kom efter ett tag men träffade inte dom så mkt för jag och Lisen mest sprang omkring.
Såg Sonic Syndicate och jag var längst fram, hade bara en person framför mig!!!!! :D
Sprang runt lite till, klockan närmade sig tre for Jag, Lisen, Emanuel och Peggen tillbaka till Fårön.
Marcus hade farit hem tidigare för att sova då han kände att han mådde dåligt.
Efterfest i en van med trevliga folken från Kommunal stugan :p Sängen ca fyra!

Lördag: Startade med städning, alkohol och bullens korv. Efter det sprang jag och Lisen i duschen.
Tur som man har så var det iskallt vatten! så blev inte att stå länge, fixade oss och fortsatte dricka.
Efter det kom Elias med pizza och Ölspelet började igen. :)
Gick sedan en sväng runt campingen och stannade även hos dom i Kommunalstugan för att surra.
Där blev vi ett bra tag, Marcus o co kom även förbi. När klockan passerat tio tog vi taxi till området.
Vi alla delade upp oss i två taxi, en buss och en bil. :)
När vi kom fram gick till kittelfjäll satt där ett tag, gick vidare in på Pentryt, sedan till Fårön igen.
Efterfest hos Kommunal igen i deras van och även i stugan :D
Sängen ca sex.

Söndag: Mådde jag ovanligt bra, inte det minsta bakis förutom att jag vaknade av hemsk smärta.
Låg och vred mig i smärta ett tag, pinkade osh somnade om till två. :)
Fast jag lår kvar i sängen till fyra bara för att jag kunde och ville inte se hur det såg ut i stugan.
Hans och Elias hade levt om som fan under natten så väntade tills dom städat.
Vi bokade stuga till Måndag så låg även kvar i sängen bara för vi inte va tvungen vara ute 12. :p
Fick även höra på morgonen att jag kanske var portad, att det kan bli problem för mig att bo där.
Men får hoppas på att jag inte är det för jag vill tillbaka nästa år och bo på Gräddhyllan igen. :D
Lämnade Fårön ca fyra/fem.

Det va en sammanfattning av pdol helgen, har säkert glömt massor.. men men.
Nu ska jag kolla lite Weeds och sedan kanske jag tar en promenad :)
bye bye ;]

3 år tsm med Marcus! Älskar dig! <3
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!
puss puss

Kommentarer
Lovisa

Tror du någon ids läsa?:P

2010-08-04 @ 11:02:12
Blogg: http://kisseee.blogg.se/
Malin

Bryr mig faktiskt inte. :p

2010-08-04 @ 12:36:46
Blogg: http://malinerikanyman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0