9 augusti 2010

DATUM: 2010-08-09 TID: 14:09:21
God dag :p

Vaknade någon gång före elva av att Lovisa bankade på altandörren :p
Riktigt obehagligt va det för när jag vakna var det som att jag inte var jag :/
För mig va Lovisa inte Lovisa heller utom jag trodde det va någon Marcus kännde.
Det va helt sjukt! Vi bodde inte ens här och våra vänner va inte våra vänner.
Somnade om några sekunder och när jag vakna igen var jag, jag igen. :D
Har kollat lite Weeds, duscha och städat på hotellrummet och nu måste jag hitta på något...
..är ledig idag så kan ju inte slösa bort den här dagen på ingenting. :p
Marcus börjar jobba tre så blir att hitta på någonting med någon annan.
men men nu orkar jag inte sitta framför datorn nå mer så hej då..
bye bye ;]

Kommentarer
Lovisa

Hahaha ja du är allt rolig du :)

2010-08-10 @ 08:22:40
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0