1 februari 2010

DATUM: 2010-02-01 TID: 11:24:23
Godmorgon.. typ.

Vaknade ca nio idag och har nu packat ner alla mina kläder som ska me till marcus mormor.
Men jag har även packat ner resten för att vi måste tömma rummet under marknaden.
Tur att jag inte har alla mina kläder här för då vet jag inte när jag hade varit klar. :p
Nu ska jag fika lite och sen hoppa i duschen så att jag är klar innan halv ett.

Idag börjar min praktik 12.13 - 20.30
Men gör bara detta för min egen skull, så att dom kan ringa ut mig på eftermiddagar oxå.
men men snart kommer Älsklingen hem på lunch så ska försöka hinna duscha innan.
Idag blir det inge mer inlägg, kommer nog inte ett fören imorgon kväll eller onsdag.
Over and out! ;]
Marcus som skickade denna från någon av sidorna han alltid är på.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0