13 februari 2010

DATUM: 2010-02-13 TID: 10:17:21

God morgon. :/

Vaknade klockan halv nio helt pigg men tvingade mig kvar till halv tio :)
Igår fick jag sluta min praktik tidigare så jag slutade redan halv två.
Vilka underbara arbetskompisar jag har haft på Akkatsgården, hopps på att få vara där i sommar.

När jag fått sluta plockade Marcus upp mig och vi for till hotellet för att packa.
Efter vi packat klart for vi till systemet där jag skulle handla till mig för i helgen.
Blåste sen till vlm, när vi kom fram till pappa så surrade vi lite och bestämde oss för att fara på affären.
Vi for även på Bilisten och hyrde någon film och även där lite smått och gott. :p
Handlade lite ingridienser till Jokkmokkspanna men ingen viste det riktiga receptet.
Så vi improviserade och döpte den till Jägarpannan bara för att vi bor på jägarstigen. bra fantasi :p
När vi ätit vart alla så mätt så vi slappade framför tv'n och satte igång en utav filmerna vi hyrde.
Sedan kom Sara förbi och joinade oss framför tvn.
Vi for en liten sväng ner till Viveca men jag var så död att jag var tvungen fara hem. :/
Dagen slutade med att pappa kom och hämtade oss. Skönt med bara en myskväll hemma i vuollerim.


Hela dagen tänkte jag på att gå ner till Sandra med lite gott att dricka och nå snacks.
Men självklart var jag för feg för att ens försöka. Vet att hon ändå inte låtit mig komma in.
Ville ju så gärna att vi skulle ha den där tjejkvällen även fast inte Emma va me.
Sitter bara på spänn och väntar på att få ett sms där det står att hon förlåter mig så jag kan fara till henne.

Vet att några av dom som läser detta tycker att jag kanske gör för stor grej av det här.
Men hon är och var trots allt min barndomskompis och jag har jätte svårt för att tappa vänner.
Mår riktgt dåligt av det och i en väldigt lång tid. Kan aldrig tänka på något annat än att jag tappat en vän.
Om jg lyckas komma på andra tankar så är det bara för en kort stund.
Hoppas att hon kan förlåta mig för jag saknar henne verkligen jätte mycket.
Men är väl egentligen bara för mig att vänta och se om hon kan återta kontakten med mig.
Kommer alltid att Älska min barndomskompis Sandra Fryc!!♥

Imorgon är det alla hjärtans dag och jag längtar jätte mycket!!
men men nu ska jag prata lite med pappa så..
.. bye bye ;]
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Mrcus Fällgren!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0