14 februari 2010

DATUM: 2010-02-14 TID: 17:04:35
JMK.

Kom för en stund sedan till jokkmokk och vi ska börja fixa lite mysigt på rummet.
Idag är det alla ♥dag så jag och min undrabara pojkvän ska ha det super mysigt hela dagen.
Dagen började med massor med mys i vuollerin och det ska fortsättas med mys. :)

Igår vart det en chilldag hemma hos pappa, mat, film och lite snacks.
Senare på kvällen kom Sara och Anton förbi, senare hämtade Marcus upp Rasmus.
Vi år lite vitlöksbröd med räkor och sedan hämtade vi upp Daniel och så for vi ut på en ragg.
Jag somnade självklart i bilen just innan vi skulle fara hem och sova. :p
Har varit död i helgen, jag är trött klockan elva och död klockan tolv.
Sedan vaknar jag halv nio och får försöka tvinga min kvar i sängen en timme.
men men är väll så när man är van att vakna klockan sex och sova tio/elva.

I Fradags såg jag Sandra i tidningen, kuriren.
Hon friade till sin sambo Fredrik. Riktigt gulligt gjort!! :)
Nä nu kan jag inte sitta kvar vid datorn, vi ska fixa lite mys på rummet ;)
bye bye ;]
12 februari 2010

12 februari 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0