15 februari 2010

DATUM: 2010-02-15 TID: 10:31:45
Godmorgon.

Vaknade klockan åtta men somnade om till strax innan nio.
Klockan nio ringde jag till Klipp Malin och beställde tid, fick en klockan åtta den 23:e. :D
Sen när jag skulle sätta mig och skiva i bloggen så va det nå cp med internet.
Så jag satte mig och såg ikapp lite serier tills jag nu drog ut och in kabeln så nu funkar det.

Idag händer inget speciellt, förutom att jag väntar på ett samtal från Miroi.
Väntar på att höra om vilken dag jag ska börja praktisera på Linegården. :)
Ska leta rätt på min mobilkabel till datorn så jag kan stoppa in lite bilder.
Tog lite bilder i helgen från vuollerim, på det nya köket hos pappa som jag tänkt lägga upp. :)
men men nu ska jag kolla lite mer serier, sen hoppa i duschen och fixa mig för dagen.
bye bye ;]
Syns att jag har världens sämsta mobilkamera ;p
15 februari 2010 15 februari 2010 15 februari 2010
15 februari 2010 15 februari 2010

14 januari 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0