16 februari 2010

DATUM: 2010-02-16 TID: 10:17:08
Godmorgon.

Vaknade kring nio idag me, fick ett smatal strax efter att jag vaknat av Miroi.
Han hade inte fått nå svar från facket så jag vet fortfarande inte när jag börjar.
Men på torsdag om dom inte hört av sig så jag börja iaf på linegården
Facket har tydligen har dom bara fem dagar på sig annars får jag börja iaf :p

Igår var internet helt fukk! Kunde knappt sitta vid internet nå igår.
Sen hade jag ju börjat med min nya header och fick självklart inte göra klart den. :(
Men nu har jag fixat till det sista, så den är klar nu :)
Tycker faktiskt att den vart bättre än den förra, men bara för att den förra var så klottrig.
men men nu ska jag se lite serier :)
bye bye ;]
Gammla Headern
25 november 2009


Nya Headern
16 februari 2010

Kommentarer
ellinor

jag tycker oxå att din blogg är finare nu. :-) puss gummsi <3

2010-02-16 @ 14:00:49
Blogg: http://ellinorlundqvist.blogg.se/
Malin

Tack gumman <3

2010-02-16 @ 15:18:54
Blogg: http://malinerikanyman.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0