17 februari 2010

DATUM: 2010-02-17 TID: 11:27:31
Godmorgon, typ.

Vaknade klockan nio idag, som alla andra dagar i veckan.
Fast idag låg jag kvar till elva och läste några kapitel i en bok.
För några månader lästa jag alla twilight utom sista boken, ca dom sista sex kapitel.
Ibland får jag sådan jäkla lust att läsa och det fick jag med twilight böckerna.
När jag väl börjat är det bäst att skynda sig för mitt i allt kan jag få en sådan olust.
Det var just det som hände, så nu när jag fick min lust tillbaka avslutar jag sista boken :p

Hoppas dom har kvar några semlor på hotellet för jag är så jäkla sugen på en semla, eller två.
Ska iaf snart hoppa i duschen och när marcus slutar så blir det att börja tvätta kläder.
Fick ett jätte sött klipp av Älsklingen igår som jag bara måste visa för er. :)
men nu ska jag kolla lite serier och sedan blir det duschen.
bye bye ;]
Så jävla söööt!


Kommentarer
Lovisa :)

Jag har semlor som jag gjort :)

2010-02-17 @ 13:24:18
Blogg: http://kisseee.blogg.se/
Malin

Vet inte om jag vågar, läste nog på Facebook att du mådde dåligt igen. :p

2010-02-17 @ 13:52:08
Blogg: http://malinerikanyman.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0