18 februari 2010

DATUM: 2010-02-18 TID: 16:12:00
Linnegården.

Kom just från min praktik som jag började idag igen efter tre dagars ledighet + helgen.
Fast nu är jag inte på Akkatsgården utom nu är jag ist på Linnegården.
Idag tog inte jag och min handledare någon lunchrast så vi slutade tre isf för halvfyra.
Enligt mig själv tycker jag att det har gått jätte bra på min första dag på en annan avdelning.

Imorgon börjar jag 7.00 och slutar kring två tiden om jag inte hörde fel.
Under dom här veckorna ska jag gå efter hennes schem utan helgerna.
Men då kommer jag att gå själv eller med någon annan dom dagar hon är ledig på vardagarna.
Fick arbetskläder av min Handledare, två arbetströjor som hon inte använde.
Tyckte jag va jätte snällt, för jag har ju funderat på att beställa lite sådant. :)
Skänt att få sätta på sig någonting annat när man är på jobbet ist för att gå i sina vardagskläder.

Blir Älvsbyn imorgon om Marcus nu inte vill vara här i jokkmokk på studentfesten.
Marcus som bestämmer va som händer i helgen, eftersom jag gav förslag att vara i vlm förra.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är det bara att börja sortera tvätten.
Om jag har tur så hinner Marcus sluta så kanske jag kan få lite hjälp.
Vi ska försöka få all tvätt tvättad, torkad, vikt och instoppat i garderoben tills imorgon. :p
bye bye ;]
Arbetströjorna.
18 februari 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0