20 februari 2010

DATUM: 2010-02-20 TID: 14:50:16
Pizza och fet jävla kebab! :)

Vaknade kring elva och började med att plocka bort massor med glas och flaskor.
Sedan la jag mig och såg simpsons på tv medans jag väntade på att killarna skulle vakna. :)
När dom vaknade fick jag springa till systemet för vi fick inte igång någon bil.
Som tur vara fick dom igång den då jag var på systemet så jag fick skjuts hem iaf.
När vi kom hem så började jag med att försöka få upp eld, som jag fortfarande inte lyckats med.
För bara någon minut sedan ät jag visuvio med bea och Dne, Rmbr och Nemo tryckte en fet kebab :)

Nu ska jag ner och försöka fixa eld för ingen annan verkar vilja hjälpa mig. :(
Sedan blir det väll bara att börja drickandet och så blir det pool ikv oxå.
men men skriver senare...
bye bye ;]
20 februari 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0