21 februari 2010

DATUM: 2010-02-21 TID: 20:05:43
Bakisdag nr2.

Fattar inte, men jag mår alltid bättre bakisdag nr2 när vi dragit en två dagars.
Såg inte fören nu att Sandra hade skrivit, kanske är man förlåten? :)
Jag hopps verkligen det för då kan vi hitta på något till helgen för jag ska ändå till vlm då.

Igår var oxå en jätte trevlig kväll, vi satt hemma hos Marcus och hade det riktigt nice.
Senare kom det rätt många över til oss och surrade lite.
När dom for så såg jag en film som jag somnade till, men vaknade då den va slut.
Stakars Daniel, satt i fotändan på soffan som han sov i så han fick ligga som en boll typ :p
men men va nog inte så farligt för när jag vaknade såg jag att han inte ens hade rört sig typ.
Bilder kommer in imorgon då jag slutar, men nu ska jag äta morötter och dip + film.
bye bye ;]

Fredag och Lördag.

19 och 20 februari 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0