25 februaru 2010

DATUM: 2010-02-25 TID: 09:45:27
Godmorgon.

Vaknade klockan nio och hade världens konstigaste känsla i kroppen. :(
Mår helt konstigt idag och det beror på att Sandra har sagt upp kontakten med mig och Emma.
Sen tror jag att det oxå är för att det känns som att jag håller på att tappa en vän till.
Fast kan inte räkna det som tappa, mer som att glida ifrån varandra.
För ingen av oss är arg på den andra eller nå sådant, vi har bara slutat prata.
Det är väll så när man får nya vänner då glider man ifårn dom man inte är lika nära vän med.

Har jag bara en praktikdag imorgon till två, sen är man ledig, tur att man inte praktiserar helger!!
Blir nog att vara i vlm hos pappa för han är hemma i helgen sen far han bort två veckor.
men men nu ska jag fika lite och sen göra mig iordning för jobb.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0