28 februari 2010

DATUM: 2010-02-28 TID: 20:22:53
Sorry för dålig uppdatering.

Kom just in efter några raggar med men underbara Älskling.
Har varit i vlm helga helgen, kom till jmk kring halv sju och har raggat sedan dess.

GRATTIS PÅ FÄDELSEDAGEN, DANIEL!!

Fredagen vart det sala thai, thai stället i vuollerim med pappa, emma, jag och marcus.
Efter vi ätit plockade vi upp Sara och Daniel, blev några raggar tills vi kom på att dra till jmk.
Daniel ville inte följa så vi släppte av honom. Vart några cider den kvällen :)
När vi kom till jmk så ville Jonas, hans tjej och Daniel ha skjutss.
Efter vi kört dom så vart det några raggar till sedan återvände vi till vlm för att sova.
Klockan hade närmat sig halv två då vi lämnade jokkmokk.

Lördagen var en lugn dag, vi bestämde oss för att göra tacos med Sara nere i hennes kök.
Va riktigt trevligtoch efter vi ätit vart det två filmer och några raggar tills klockan va ett.

Söndag har oxå varit lugn, beställde hem pizza från sala thai och kollade lite tv.
När klockan var lite innan sex så bestämde vi oss för att fara på macken och köpa godis.
Sedan for vi till jmk och resten har jag skrivit tidigare.
Emma kommer förbi snart för vi ska beställa lite från internet. Blir en klänning för mig.
Sen ska jag upp till lapplands någon dag och köpa mig ett par as snygga högklackar.
Nu ska jag se lite serier så god natt.
Börjar halv åtta imorgon så kommer lägga huvudet på kudden efter tio någon gång.
Over and out! ;]
27 februari 2010

28 februari 2101

Kommentarer
Sara

Haha, tattarna som satt vid lillhelvetesbordet :P

2010-03-02 @ 19:25:22
Malin

Haha! ja men mysigt hade vi det. :)

2010-03-02 @ 21:28:19
Blogg: http://malinerikanyman.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0