8 februari 2010

DATUM: 2010-02-08 TID: 12:49:26
Jobbat.

Slutade nyss fick jobb idag från klockan 7-12. :)
Det är nu tredje gången jag jobbat under min praktik.
Helgen vart faktiskt riktigt lyckad och Lördagen vart kanske lite för lyckad :p

Torsdag så var jag nykter eftersom jag skulle jobba på Fredagen.
Men Jag, Emma och Pappa var på opera och åt sedan vart det raggen tills Marcus började dricka.
Då gick vi över till Hans och jag vart där till elva sen gick jag och la mig :)

Fredagen började med att jag jobbade 7-12 sen hade jag lite ärenden.
Efter det for vi upp till Emma för att hämta upp henne och pappa för att gå på marknaden.
Jag, Emma och Marcus vart då bjuden på en souvaskebab och en öl/cider i öltältet.
Sedan var pappa så snäll att han köpte 12 par strumpor var åt mig och Emma.
Liselotte joinade oss inne på öltältet och en sväng på marknaden.
När vi var klar så gick Jag, Marcus, Emma och Liselotte till lägenheten.
Då vi kom in slog vi igång bastun och när den var varm började bastandet och även drickandet.
När vi alla var fixade och varma i kläderna så kom Sara och Sara förbi.
Vi alla gick då över till Hans och där vart vi hela kvällen/natten.

Lördagen började med att vi låg och drog oss riktigt länge och sedan gick jag och Liselotte på Marknaden.
Köpte mig en ny piercing (blackline), näversulor och 5par strumpor till. :D
Haha, har nu 17 par nya strumpor! Men finns inge skönare än att ta på sig helt nya strumpor :)
Sedan när vi var klar så gick vi till lägenheten och kollade lite tv.
Efter nått avsnitt av någon serie så hoppade jag i duschen, började fixa mig och började drickandet.
När vi alla var fixade kom Sara och Emma och vi kom oss inte iväg till HJ fören lite innan elva.
Jag, Marcus, Sara och Wille knallade till Jonas där det vart efterfest.
Den vart rätt häftig för mig men det är ju bara marknad två ggr om året så lite extra kul gör ju inget.
Denna natt vart det att sova på hotellet. Skönt att få sova "hemma".
HJ är som hemma för mig eftersom jag och Marcus bott där i 2½ år.

Söndagen vart det bakisdag hela dagen :p
men men nu ids jag inte skriva mer, ska se serier.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0