AAAAAAAH!!!! :'(

DATUM: 2010-02-11 TID: 16:47:36
Sandra!!!!

Här går jag och tror att vi ska ha det jätte mysigt på Fredag men tydligen inte!!
Tydligen är vi inte vänner längre!! ÅH! Detta går mig så ledsen!!
Hon är min barndomskompis och hon har sagt upp kontakten med mig!!
Fattar inte va som gick fel..? Vi hade ju planerat vin och tjejsnack och nu läser jag hennes blogg.
Får en chok!, gråter och vet inte va jag ska ta mig till.
Nog för att vi inte umgåtts så mycket som jag velat, så har vi alltid varit vänner.
Nä, nu kan jag inte skriva mer för jag ser inte ens va jag skriver...
bye bye ;]
11 februari 2010

Kommentarer
Sandra

Nej, det var inte du som ställde in den här helgen men det var du som ställde in juldagen och fick mig att deppa halva julafton. Det var du som ställde in gången innan det också.

2010-02-11 @ 21:59:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0