Boden.

DATUM: 2010-02-25 TID: 22:22:32
Max.

En random idé, fara till boden och äta på max. Så jag, marcus, hans och wille for dit och åt middag.
Klockan var väl ca sex när vi drog till boden för att käka på max och vi kom hem halv tio.
Började med att när jag slutade plockade marcus och hans upp mig och körde några raggar.
Sedan när klockan började närma sig fem fick dom släppa av mig så jag fick duscha åde.
När jag var klar ringde jag och bad dom hämta mig, då hade dom plockat upp wille.
Efter några raggar kom marcus med idén att vi skulle fara till boden på max, som alla var me på.

Nu sitter jag på rummet, efter att ha kommet från boden och några raggar här i jmk.
Ska se lite Glee sen sova för jag ska upp 6.30 imorgon. Jag börjar ju 7.30 och slutar 14.00
Sedan drar vi till vlm och blir där till på lördag eller söndag. Nu måste jag faktiskt säga god natt.
Over and out! ;]

Kommentarer
Sara

Haha, det är så kul med såna där random-resor. Så ska det vara. ^^

2010-02-26 @ 08:13:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0